Reeglid ja tingimused

Reeglid & Tingimused

Viimane uuendamine: 23.05.2022.

Selle veebilehe (edaspidi “veebipood”) omanik ja haldaja on Nutikas Vision OÜ (14870609), mis on registreeritud aadressil Maakri 19/2, 1014
5 Tallinn, Harju maakond (edaspidi “meie, me” ja “müüja”).

Need reeglid ja tingimused (edaspidi “tingimused”) moodustavad sinu (“kasutaja” ja/või “klient”) ja meie vahel juriidiliselt siduva lepingu (“leping”), mis reguleerib sinu juurdepääsu veebipoele ja selle kasutamist ning õigussuhteid, mis on seotud toote või teenuse (“toode, tooted”) ostmisega veebipoes. Seetõttu kehtivad need tingimused sulle automaatselt, kui veebipoodi kasutad. Enne veebipoe kasutamist loe tingimused hoolikalt läbi. Kui kasutad veebipoe mistahes lehte, siis see näitab, et nõustud järgima kõiki reegleid ja tingimusi, sealhulgas privaatsuspoliitika reegleid.

Kui sa ei nõustu tingimustega, pole sul lubatud veebipoodi siseneda ja seda kasutada.

Soovitame tingimused välja printida või salvestada. Nende tingimuste ajakohane versioon on meie veebipoes alati saadaval.

Isikud, kes pole veebipoes registreerunud, saavad ligipääsu vaid osale veebipoes pakutavatele funktsioonidele, kuid ei saa kasutada kõiki teenuseid. Sellised isikud peavad järgima veebipoe kasutustingimusi, privaatsuseeskirju ja muid tingimusi ning kohaldatavaid seadusi.

 

Need tingimused sisaldavad järgmiseid punkte:

Kasutustingimused

Toodete ja teenuste hinnad

Müügilepingu sõlmimine ja tellimuste töötlemine

Makse

Toodete proovimine

Kohaletoimetamine

Lisagarantii

Keeldumisõigused, tagasimaksed ja vahetus

Kaebused ja garantii

Pakendamise eeskirjad tagastamise korral

Kohaldatav seadus ja vaidluste lahendamine

Intellektuaalse omandi õigused

Tingimuste läbivaatamine

 

 

1. KASUTUSTINGIMUSED

1.1. Veebipoe kasutamine ja registreerimine (konto loomine) on tasuta.

1.2. Pead esitama täpset, täielikku ja ajakohast infot, mida on vaja registreerimiseks, ja uuendama seda, kui see muutub. Detailset infot andmetüüpide kohta, mida pead esitama, leiad meie privaatsuspoliitika reeglitest.

1.3. Saad konto registreerida, kasutades oma meiliaadressi ja salasõna või sotsiaalmeedia platvorme, näiteks Facebook või Google.

1.4. Sa ei tohi oma kontot loovutada, avaldada ega muul moel kolmandale poolele üle anda. Pead tagama sisselogimisandmete turvalise salvestamise ja viivitamatult meid teavitama, kui sul on põhjust kahtlustada, et su sisselogimisinfo on kadunud, varastatud või seda on muul viisil kasutatud või kui seda saavad kasutada sobimatud kolmandad isikud. Kõiki toiminguid, mis tehakse kliendi paroolide abil, loetakse kliendi toiminguteks ja klient vastutab kõigi tema konto kaudu tehtud toimingute tulemuste eest.

1.5. Kui kahtlustame mõne kasutustingimuse rikkumist, säilitame õiguse sinu konto uurimise ajaks tühistada või deaktiveerida.

1.6. Veebipoele juurdepääs ja selle kasutamine, sealhulgas lehtede vaatamine, meiega suhtlemine, tooteinfo allalaadimine ja veebipoest ostmine, on mõeldud kasutajatele eranditult isiklikel eesmärkidel, mida ei tohiks mingil juhul ühendada mis tahes kaubandus-, äri- või kutsetegevusega.

1.7. Jätame endale õiguse kasutustingimusi igal ajal uuendada ja muuta. Sina vastutad selle eest, et hoiad end tingimustega regulaarselt kursis. Nende kasutustingimuste alguses leiad kuupäeva, millal viimased muudatused tehti. Võid muudatuse tagasi lükata ja lepingu lõpetada, tühistades viivitamatult veebipoes registreerimise ja jättes veebipoe teenused kasutamata. Sel juhul jääb tingimuste varasemate versioonide eelnev nõusolek kehtima ja täitmisele pööratavaks sinu ja meie vaheliste vaidluste korral. Jätkates veebipoe ja selle teenustele juurdepääsu või nende kasutamist, nõustud muudetud lepinguga end siduma.

 

2. TOODETE JA TEENUSTE HINNAD

2.1. Toote hind on näidatud toote lehel ja sisaldab ostu hetkel Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.

2.2. Tarnehind sõltub kohaletoimetamise meetodist, mille klient valib ostmise ajal, ja see lisatakse ostuhinnale. Kohaletoimetamise meetod valitakse ja selle hind arvutatakse ostukorvi vahekaardil.

2.3. Veebipoe tootevalik, hinnad ja allahindlused võivad erineda tavamüüjate jaemüügipoodides pakutavate toodete valikust, hindadest ja allahindlustest.

2.4. Veebipood võib toodete hindu igal ajal muuta.

  

3. MÜÜGILEPINGU SÕLMIMINE JA TELLIMUSE TÖÖTLEMINE

3.1. Teie ja müüja vahel sõlmitakse müügileping kui töötlete ostukorvi, sisestate aadressi, valite maksemeetodi, loete tingimusi ja vajutate nuppu "Tellimus“. Leping jõustub kui kõik tingimused on täielikult täidetud. Kui klient ei nõustu tingimustega täielikult või osaliselt, keelatakse tal ükskõik millise toote tellimine.

3.2. Meie veebipoest prillide ostmisega on klient nõus ja kinnitab järgnevat:
- Sa oled vähemalt 18a vanune ja ei ole registreeritud vaegnägijana või pimedana;
- Sinu prilliretsept on välja kirjutatud kvalifitseeritud optometristi, ortoptisti või silmaarsti poolt ja seda viimase 12 kuu jooksul;
- Sa sisestasid kõik prilliretsepti andmed õigesti;
- Vajaduse korral tuleb esitada meile kehtiv prilliretsept.

3.3. Pärast toote valimist lisab klient oma valiku ostukorvi, vajutades nuppu "Lisa ostukorvi".

3.4. Enne makse tegemist saab muuta toodete kogust ja eemaldada toode ostukorvist.

3.5. Tellimuse esitamiseks tuleb esitada nõutud info, valida maksemeetod ja vajutada nuppu "Maksmine".

3.6. Tellimus loetakse vastuvõetuks, kui "Maksmine" on toimunud , müüja võtab makse vastu ja klienti teavitatakse tellimuse kättesaamisesest esitatud e-posti aadressil.

3.7.Kui tellitud toodet pole saadaval, tühistab müüja tellimuse. Tellimuse võib täielikult või osaliselt tühistada. Klienti teavitatakse tühistamisest viivitamata ja ta võib otsustada ülejäänud tellimuse säilitada või tühistada.

3.8. Tellimuse täieliku või osalise tühistamise korral tagastab müüja kliendile tühistatud toote ostuhinnale vastava rahasumma.

 

4. MAKSE

4.1. Klient teeb ettemaksu 100% veebipoes ostetud toodete väärtusest.

4.2. Tellimuse eest saab tasuda maksekaardiga või veebipoes saadaval olevate maksesüsteemide kaudu.

4.3. Maksed tehakse maksemeetodite abil, mida pakuvad kolmandad pooled: meie partnerid, kes tagavad turvalised ja usaldusväärsed ülekanded. Müüja ei saa teavet kliendi panga- või krediitkaardi kohta.

4.4. Kui tellimus on kinnitatud ja täielikult tasutud, saab klient kinnituse meili teel koos saatelehega.

 

5. TOOTE PROOVIMINE

5.1. Kliendil on 7 päeva jooksul võimalus proovida järgmiste kategooriate tooteid: prilliraamid ja päikeseprillid.

5.2. Kui klient kasutab toote proovimise võimalust, tuleb tasuda 15% toote väärtusest.

5.3. 10 (kümne) päeva jooksul pärast käesolevate tingimuste punktis 5.1 sätestatud toote prooviperioodi algust peab klient toote müüjale tagastama samas seisukorras ja kahjustamata originaalpakendis, nagu see vastu võeti. Tootel ei tohi olla vigu ega kahjustusi, mis vähendavad toote väärtust või muudavad toote edasise kasutamise võimatuks.

5.4. Müüja tagastab käesolevate tingimuste punktis 5.2 määratud summa kliendile 14 (neljateistkümne) päeva jooksul, kui klient on toote tagastanud punktis 5.3 kirjeldatud olekus.

5.5. Kui proovimisperiood lõpeb ja klient pole mõnda prilliraami tagasi saatnud või kui tagastamisel selgub, et raamid on kahjustatud ega vasta tingimustele, mida on selgitatud punktis 5.3, võib müüja võtta kliendi krediitkaardilt tasu või esitada arve (mis saadetakse kliendi registreeritud meiliaadressile) iga puuduva või kahjustatud raamipaari kogusumma eest.

5.6. Juhul kui klient ei maksa punktis 5.5 kirjeldatud olukorra eest 10 (kümne päeva jooksul) täies ulatuses, on müüjal õigus volitada inkassofirmat inkassotoimingute tegemiseks või loovutada oma nõudeõiguse sissenõudjale kliendi võla sissenõudmiseks.

 

6. KOHALETOIMETAMINE

6.1. Veebipood toimetab tooted kohale Eesti territooriumil.

6.2. Tooted toimetatakse kliendile kohale tasuta.

6.3. Müüja saadab tellitud ja tasutud tooted 3-5 tööpäeva jooksul pärast tellimuse kinnitamist. Kohaletoimetamise aeg sõltub valitud saatmismeetodist.

 

7. LISAGARANTII 

7.1. Prillide tellimisel, on kliendil võimalus soetada prillidele lisagarantiid. Lisagarantiid on ainult võimalik soetada koos prillide tellimusega.

7.2. Lisagarantiid saab kasutada kõikides SMART VISIONI esinduses, esindused on välja toodud SMART VISIONi veebilehel www.smartvision.ee

7.3. Lisagarantii kehtib ainult sellistel juhtudel, kui klient on mittetahtlikult rikkunud prille, mis on täielikult või osaliselt kahjustunud.

7.4. Lisagarantii katab kahjustunud prilliraamid ja -klaasid ja sisaldab: 

  • Tasuta nägemiskontrolli;
  • Tasuta parandust, kui parandus on võimalik(ja kui tootjapoolne garantii enam ei kehti);
  • -70% soodustust täishinnast uutelt prilliklaasidelt, kui retsept ei ole muutunud;
  • -70% soodustust täishinnast uutelt prilliraamidelt, kui vanu prille ei saa enam parandada;
  • Tasuta prillide valmistamist.

7.5. Lisagarantii ei kata: 

  • Kui prillid on kaotatud või varastatud;
  • Kui prille on tahtlikult lõhutud või kahjustatud;
  • Kui prille on painutatud/ varuosasid vahetatud Teiste teenuspakkujate poolt v.a Smart Visioni esindused.

7.6.  Lisagarantii maksumus on 10%  tellimuse maksumusest, peale kõiki soodustusi. 

7.7. Müüja otsustab prilliteenuse meetodi ja jätab endale valiku võimaluse, leidmaks kõige sobivam lahendus ning vastavus ressurssidele. Uute prillide tegemist rakendatakse ainult juhul, kui prille pole võimalik parandada. Prillide parandamiseks võidakse kasutada mitte-originaalsed osi, kui tootjal pole vastavaid osi saadaval. Kui prille pole võimalik parandada  ja/või paranduskulud ületavad prillide esialgse ostuhinna ja/või kui toote vanuse või mittetootmise tõttu pole, varuosi enam saadaval, pakume kliendile teist prilliraami ja -klaase, mille kvaliteet ja väärtus on vastavuses esialgse tootega. Müüja jätab endale võimaluse, et klient peab tagastama kahjustunud prillid soovitud asukohta.

7.8.  Lisagarantii täitmise aeg oleneb prilliklaasi tootjatest ja kahjustuse keerukusest. Püüame pakkuda prillide valmistamise teenust mõistliku aja jooksul, andes eelnevalt teada orienteeruva aja. Paranduse aega on võimalik pikendada, kui see on kooskõlastatud kliendiga. 

7.9. Lisagarantii on kehtiv 1 aasta (üks) ostu kuupäevast. 

7.10. Lisagarantii saamiseks on vajalik esitada tellimuse number. 

7.11. Lisagarantii ei ole teistele isikutele ülekantav ja kehtib ainult tellimusega, millega on klient soetanud lisagarantii. 

 

 

8. KEELDUMISÕIGUSED, TAGASIMAKSED JA VAHETUS

8.1. Müüja vastutab toote ebakõlade ja puuduste eest 2 aasta jooksul pärast kliendile üleandmist.

8.2. Teenusega seotud taganemisõigust võib kasutada ainult koos tootest taganemisega, millega koos Teenus osteti.

8.3. Kui toode on puudustega või katkine, on kliendilt esmalt õigus nõuda müüjalt toote lepingutingimustele mittevastavuse tasuta parandamist või toote tasuta vahetamist sellise vastu, mis tagab toote lepingutingimustele vastavuse, välja arvatud juhul, kui see on teostamatu või ebaproportsionaalne. Kliendil on õigus nõuda allahindlust või tehingust keelduda ja saada kogu raha tagasi, kui: 

8.3.1. Kui müüjal ei ole võimalik toodet parandada ega vahetada,

8.3.2. Toote parandus või vahetus ebaõnnestus, 

8.3.3. Müüjal ei ole võimalik defekte mõistliku aja jooksul parandada. 

8.4. Ebasobiva toote tagastamise korral kantakse tasutud summa koos kohaletoimetamise(kui need tekivad)  tasudega kliendile 30 päeva jooksul pärast toote tagastamist kliendi poolt valitud pangakontole, kui järgnevad tingimused on täidetud: 

8.4.1. Müüja on saanud kliendilt avalduse toote mittevastavuse kohta ja on nõustunud sellega;

8.4.2. Klient on toote tagastanud koos selle originaalpakendiga ning tagastatava toote seisukord vastab punktis 7.5 toodud nõuetele. 

8.4.3. Mõlema poole vahel pole konflikte. 

8.5. Müüjal on õigus makstud summa tagasimakse kinni pidada hetkeni, mil klient tagastab toote koos selle originaalpakendiga või esitab tõendid selle kohta, et tagastamine on müüjale tehtud. 

8.6. Esimese kuu jooksul alates toote kliendile üleandmisest tasub müüja toodete parandamise või asendamise kulud. Järgneva garantiiaja jooksul tasub müüja vastavad kulud üksnes juhul, kui pretensioon on põhjendatud. Toote ebakõla või purunemise korral ei kata müüja kulusid ja vastutab nende puuduste eest, kui: 

8.6.1. Toote seisukord on halvenenud/ toode on katki kliendi hooletuse tõttu;

8.6.2. Defektid ilmnesid pärast ebaõige kasutamise, sh toote ebaõige hoolduse tõttu;

8.6.3. Toote seisukord on selle tavapärase kasutamise käigus muutunud;

8.6.4. Ostmist kinnitava dokumendi koopiat ei esitatud. 

8.7. Toote kasutusjuhend on lisatud igale tootele. Defekte, mis ilmnesid nende juhiste rikkumiste tõttu, ei loeta garantii juhtumiks. 

8.8. Kui toode on katki või sellel on tõsised kahjustused, mis ilmnesid kliendi hooletusest või puudulikust hooldusest, ei ole raha tagastamine ja/või tasuta remont võimalik ka enne garantiiaja lõppemist. 

8.9. Toote kasutamine ja kulumine ei ole garantiijuhtum. Keskkonnategurid võivad põhjustada raami värvuse vähenemist ja kriimustusi prilliklaasidel. Neid ei peeta tootmisdefektideks. 

8.10. Kruvi- ja tamiilraamide puhul on prilliklaasid enamasti konstruktsiooni osaks, mistõttu peab klient seda tüüpi prillidega eriti ettevaatlik olema. Kliendi hooletusest tekkinud prilliklaaside purunemisi või mõranemisi ei loeta garantiijuhtumiteks. 

 

9. KAEBUSED JA GARANTII

9.1. Müüja vastutab toote vastavuse ja puuduste eest 2 aasta jooksul pärast kliendile toote kohale toimetamist.

9.2. Kui klient märkab toote mittevastavusi või puudusi, peab ta sellest viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul avastamisest, müüjat teavitama ja esitama vastava informatsiooni e-posti aadressil [email protected] või postiteenuste kaudu aadressil: Maakri 19/2, Tallinn 10145.

9.3. Kui toode on mittevastav või katki, on kliendil esmalt õigus nõuda müüjalt tasuta toote lepingule mittevastavuse kõrvaldamist või tasuta toote vahetamist sellise vastu, mis tagab toote vastavuse lepingu tingimustega, välja arvatud juhul kui see on teostamatu või ebaproportsionaalne. Kliendil on õigus nõuda soodustust või tehingust keelduda ja saada täielik tagasimakse, kui:

9.3.1. Müüja ei saa toodet parandada ega vahetada;

9.3.1. Toote parandamine või vahetamine ebaõnnestus;

9.3.3. Müüja ei suuda defekti mõistliku aja jooksul parandada.

9.4. Mittevastava toote tagastamise korral tagastatakse kliendile kogu toote eest makstud summa koos kohaletoimetamise tasudega, kui need on olemas, 30 päeva jooksul pärast toote tagastamist kliendi valitud pangakontole kui kõik järgmised tingimused on täidetud:

9.4.1. Müüja on vastu võtnud ja nõustub kliendi avaldusega toote nõuetele mittevastavuse kohta;

9.4.2. Klient on toote tagastanud originaalpakendis ja tagastatud toote seisukord vastab nende tingimuste punktis 7.5 kehtestatud nõuetele;

9.4.3. Poolte vahel pole vaidlusi.

9.5. Müüjal on õigus makstud summa tagasimakse kinni pidada kuni hetkeni, mil klient tagastab toote ja selle originaalpakendi või esitab tõendid selle kohta, et on müüjale kauba tagastamise sooritanud.

9.6. Toodete kliendile kättetoimetamise esimese kuu jooksul tasub müüja toodete parandamise või asendamise kulud. Järgneva garantiiperioodi jooksul tasub müüja vastavad kulud ainult juhul, kui nõue on õigustatud. Toote mittevastavuse või purunemise korral ei kata müüja mingeid kulutusi ja ei vastuta nende puuduste eest, kui:

9.6.1.Toote seisukord on halvenes/toode läks katki kliendi tõttu;

9.6.2. Puudused ilmnesid toote väära kasutamise, sealhulgas toote halva hoolduse tõttu;

9.6.3.Toote seisund muutus selle tavapärase kasutamise ajal;

9.6.4. Ostmist kinnitava dokumendi koopiat ei esitatud.

9.7. Iga toote juurde on lisatud toote kasutusjuhend. Nende juhiste rikkumise tõttu ilmnenud defekte ei loeta garantiijuhuks.

9.8. Kui on tekkinud toote purunemine või tõsine kahjustus, mis on tekkinud kliendi hooletuse või halva hoolduse tõttu, pole tagastamine ja tasuta remont võimalik isegi enne garantiiaja möödumist.

9.9. Toote kasutamise ja kulumise protsess ei ole garantii juhtum. Keskkonnategurid võivad põhjustada raami värvuse vähenemist ja prilliklaaside kriimustusi, mida ei peeta tootmisdefektideks.

9.10. Kruvi- ja tamiilraamide puhul on prilliklaasid enamasti konstruktsiooni osaks, mistõttu peab klient seda tüüpi prillidega eriti ettevaatlik olema. Kliendi hooletusest tekkinud prilliklaaside purunemisi või mõranemisi ei loeta garantiijuhtumiteks. 

 

10. PAKENDAMISE EESKIRJAD TAGASTAMISE KORRAL

10.1. Toode tuleb pakkida pakendisse, milles klient toote sai. Klient peab täitma müüjalt kohaletoimetamise ajal saadud tagastussildi ja kinnitama selle pakendile.

10.2. Tagastamine toimub posti- või kullerteenuse pakkuja kaudu või toimetab klient selle isiklikult kohale müüja esindusse aadressil: Maakri 19/2, Tallinn 10145.

10.3. Klient on kohustatud tagama toote pakendamise selliselt, et oleks tagatud õrnade toodete täielik ja ohutu transportimine viisil, mis ei kahjusta transportimisel toote seisukorda ega vähenda toote väärtust. Eelkõige on klient kohustatud teatama posti- või kullerteenuse pakkujale sellistest toote transportimise nõuetest.

 

11. KOHALDATAV SEADUS JA VAIDLUSTE LAHENDAMINE

11.1. Ilma, et see piiraks tarbijakaitse kohustuslike sätete kohaldamist, reguleeritakse neid tingimusi Eesti õigusega.

11.2. Kasutaja ja veebipoe vahelise vaidluse korral, mis tekib lepingu sätete või toote puuduste tõttu, on kasutajal õigus esitada kaebus veebipoele. Kaebus peab olema mis tahes kirjalikus vormis (või meili teel) ja sisaldama kasutaja nime, kontaktinfot, kaebuse esitamise kuupäeva, toote puuduse kirjeldust ja taotletud lahendust. Vastame 15 päeva jooksul mis tahes kirjalikus vormis, sealhulgas meili teel.

11.3. Kui kasutaja ja veebipood ei suuda konflikti lahendada, on kasutajal õigus esitada kaebus Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile.

11.4. Kui pooled ei nõustu Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti otsusega, on pooltel õigus esitada nõue Eesti Vabariigi Riigikohtule, kus vaidlus lahendatakse vastavalt Eesti seadustele.

11.5. Tähele tuleb panna, et Euroopa Komisjon pakub platvormi vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks, mis on kättesaadav veebilehel http://ec.europa.eu/odr.

11.6. Kohustuse täitmata jätmise või mittenõuetekohase täitmise korral nõustub klient, et tema isikuandmed edastatakse võlgade sissenõudmisega tegelevale ettevõttele töötlemiseks, võlgade sissenõudmiseks ja andmete sisestamiseks avalikesse andmebaasidesse."

 

12. INTELLEKTUAALSE OMANDI ÕIGUSED

12.1. Veebipoe sisu, sealhulgas (kuid mitte ainult) pildid, videod, logod, menüüd, veebilehed, graafika, värvid, tööriistad, kujundus, meetodid, funktsioonid ja tarkvara, mis aitab veebipoel oma tegevust ellu viia, on kaitstud autoriõiguse ja kõigi teiste meie intellektuaalomandi õigustega ja on asjakohaste õiguste omanike intellektuaalne omand. Sisu reprodutseerimine täielikult või osaliselt ja mis tahes kujul on keelatud.

12.2. Kasutajatel on lubatud vaadata ainult veebipoodi ja selle sisu. Kasutajatel on lubatud ajutisi või juhuslikke reprodutseerimise toiminguid teha ainult isiklikuks kasutamiseks, mis on veebipoe ja selle sisu vaatamise oluline osa. Pane tähele, et veebipoes avaldatud teoste autoritel on õigus nõuda oma teoste autoriõiguste tasu ja esitada vastuväiteid teoste moonutamise või muude muudatuste, sealhulgas teosele tekitatud kahjude kohta, mis võivad kahjustada nende au või mainet.

12.3. Kõik veebipoes müüdavat toodet eristavad kaubamärgid on vastavate omanike registreeritud kaubamärgid ja neid kasutatakse veebipoes toote kirjeldamiseks ja reklaamimiseks. Meil ja kõigil teistel registreeritud kaubamärgi omanikel on õigus meie omandis olevate kaubamärkide ainukasutusele. Selliste kaubamärkide igasugune ebaseaduslik või loata kasutamine on keelatud ja sellega kaasnevad tõsised õiguslikud tagajärjed.

12.4. Veebipoe sisu avalikult juurdepääsetavate veebilehtede linkimiseks, võta meiega ühendust meiliaadressil [email protected].

 

13. TINGIMUSTE UUENDAMINE

13.1. Müüja jätab endale õiguse neid tingimusi igal ajal muuta ja parandada, eriti kohaldatavate seaduste ja määruste muudatuste tagajärjel. Kui meie arvates on tingimuste muudatus oluline, teatab müüja kasutajale sellistest muudatustest üks (1) kalendrikuu enne muudatuste jõustumist. Muud muudatused on veebipoes alati saadaval ja sina vastutad nende tingimuste regulaarse ülevaatamise eest. Kui sa ei nõustu muudetud tingimustega, võid selle lepingu lõpetada ja oma konto kustutada, saates müüjale üks (1) kalendrikuu enne lepingu lõppemist sellekohase teate. Sel juhul jääb sinu tingimuste varasemate versioonidega nõustumine jõusse ja seda kohaldatakse kõigis sinu ja meie vahelistes vaidlustes. Jätkates veebipoe kasutamist peale tingimuste jõustumist, nõustud tingimuste uue versiooniga.

13.2. Olenemata eelnevast, siis käesolevate tingimuste muudatused, mis (1) on kasutajale soodsamad; (2) on nõutud seadustega; või (3) hõlmavad uue teenuse lisamist; või (4) ei vähenda kasutaja õigusi ega suurenda kasutaja vastutust, jõustuvad kohe, kui need on muudatuste teatises märgitud.

 

14. KLIENDITEENINDUS JA KONTAKTID

Nutikas Vision OÜ

Aadress: Harju maakond, Keskklinna linnaosa, Maakri 19/2, Tallinn 10145

Tel: +372 5130636

E-post: [email protected]

 

    Jälgi meidFacebook
    &
    Instagram