SAATMISE JA TAGASTAMISE TINGIMUSED

 
KOHALETOIMETAMINE

Pakume Smart Visioni tasuta kohaletoimetust Eetis üle 35eurostele tellimustele. 

Tarneviivitused võivad aeg-ajalt esinda erinevatel põhjustel. Veendu, et oled oma aadressi õigesti sisestanud ja pööra erilist tähelepanu rõhumärkidele, tühikutele ja kirjavahemärkidele. Kui oled valinud tellimuse kättesaamise ettevõtte aadressil, veendu, et ettevõtte nimi oleks aadressis selgelt märgitud.

Tarne viibimise korral võta meiega või kulleriga ühendust. Pane tähele, et pärast tellimist tehtud muudatuste korral võib tarnekuupäev muutuda. Smart Vision ei vastuta transpordil tekkinud kahjustuste või asjade kaotamise eest.

 


TAGASTAMINE

Smart Visioni peamine eesmärk on prillide tegemine ideaalilähedaseks, tagades, et need vastavad sinu retseptile ja mis tahes vajadustele. Oleme kindlad, et jääd meie tootega rahule. Kui sa pole mingil põhjusel prillidega rahul, leiame viisi, kuidas sind aidata.

Allpool leiad juhised tagastamiseks. Need on tingimused, mille alusel kaup tagastatakse, kuid vaatame iga juhtumi eraldi läbi:

  • Tagastus peab toimuma tellimuse kuupäevast 30 päeva jooksul
  • Veebist ostes, kulleriga või pakiautomaati toimetades.

    1. Kui toode klienti ei rahulda, saab toote ümber teha, vahetada teiste sama väärtusega kaupade või sama väärtusega kinkekaardi vastu. Vajaduse korral vahetame toote kallima vastu välja, kui tasutakse hinnavahe.

    2. Tellitud prillide eest saab kogu raha tagasi ainult raamide, mitte prilliklaaside eest. Tagasimakse saab teha üks kord alates esimese ostu sooritamisest.

    3. Päikeseprille saab tagastada täies ulatuses ühe korra alates esimesest ostust.

 

  • Veebist ostes, kättesaamine esinduses: esindusse tellitud kaubale järele tulles, on kliendil võimalus proovida ja hinnata tellitud kauba kvaliteeti. Kui klient on lõpptootega rahul, võtab ta selle ja lahkub koos kaubaga salongist, tagastus nende toodete eest pole enam võimalik. Kui toode klienti ei rahulda, saab toote ümber teha, vahetada teiste sama väärtusega kaupade või sama väärtusega kinkekaardi vastu. Lisatasu eest vahetame toote kallima vastu.

  • Esindusest ostes, kättesaamine kulleri või postiautomaadi kaudu: kui toode klienti ei rahulda, saab toote ümber teha, vahetada teiste sama väärtusega kaupade või sama väärtusega kinkekaardi vastu. Lisatasu eest vahetame toote kallima vastu.

  • Kaupade ostmisel ja proovimisel esinduses: puudub õigus kaupa tagastada või ümber vahetada.

  • Ettevõte jätab endale õiguse teha tagasimakse otsus.

 

Meie tagasisaatmise protsess toimib järgmiselt:

 

1. Logi sisse oma kontole. Parempoolses ülanurgas on profiiliikoon – klõpsa nuppu "Tellimuste ajalugu".

2. Klõpsa tellimuse numbril, nupul "Kauba tagastamine” ja vali toode, mille soovid tagastada.

3. Vali rippmenüüst tagastamise põhjus ja seejärel, kas soovid toodet ümber vahetada või see tagastada.

4. Kui oled tagastuse info täitnud ja kontrollinud, kas esitatud andmed on õiged, klõpsa nuppu "Saada taotlus".

5. 7 kalendripäeva jooksul pärast seda, kui oled esitanud soovi toode või tooted tagastada või ümber vahetada, tuleb tooted tuua või saata meie Smart Visioni kauplusesse Tallinnas Mustakivi 17. Kulud katab klient. Juhul, kui toodete tagastamine otse poodi pole võimalik, siis tuleb kasutada postiteenust (Omniva, DPD vms).

6. Kõik esemed tuleb tagastada samas seisukorras ja ilma kulumismärkideta, originaalkarbis ja prillipuhastuslapiga. Veendu, et esialgne aadressi silt oleks täielikult kaetud ega paistaks välja. Vastasel korral on meil õigus mitte toodet vastu võtta.

7. Kui klient keeldub tehingust, siis punktis 8.1. (Reeglid ja tingimused) esitatud keeldumisõiguste kohaselt tagastab müüja summa kliendi pangakontole 14 tööpäeva jooksul.


Kui sul on küsimusi, võta meiega ühendust telefoni teel +372 53406300 või meiliaadressil [email protected]. Oleme siin, et sind aidata!

    Jälgi meidFacebook
    &
    Instagram