SAATMISE TINGIMUSED

 

SAATMISE TINGIMUSED

1. Eestis on saatmine täiesti tasuta. Smart Vision pakub kõigi kaupade tasuta kohaletoimetust sinu valitud aadressile.

2. Kohaletoimetamisel võib erinevatel põhjustel tekkida viivitusi. Veendu, et oled oma aadressi õigesti sisestanud ja pööra erilist tähelepanu rõhumärkidele, tühikutele ja kirjavahemärkidele. Kui oled otsustanud tellimuse vastu võtta ettevõtte aadressil, veendu, et ettevõtte nimi oleks aadressil selgelt kirjas.

3. Tarne viibimise korral võta ühendust meie või kulleriga, et saada uut informatsiooni. Pane tähele, et pärast tellimist tehtavate muudatuste korral võib tarnekuupäev muutuda. SmartVision.ee ei vastuta kahjude eest, mis tekivad kauba saatmisel või kadunud esemetega seoses.

 

TAGASTAMISE REEGLID

Smart Visioni peamine eesmärk on prillide tegemine ideaalilähedaseks, tagades, et need vastavad sinu retseptile ja mis tahes vajadustele. Oleme kindlad, et jääd meie tootega rahule. Kui sa pole mingil põhjusel prillidega rahul, leiame viisi, kuidas teid aidata.

Allpool leiate juhised tagastamiseks. Need on tingimused, mille alusel kaup tagastatakse, kuid vaatame iga juhtumi eraldi läbi:

  • Veebist ostes, kulleriga või pakiautomaati toimetades: kui toode klienti ei rahulda, saab toote ümber teha, vahetada teiste sama väärtusega kaupade või sama väärtusega kinkekaardi vastu. Vajaduse korral vahetame toote kallima vastu välja, kui tasutakse hinnavahe.
  • Veebist ostes, kättesaamine esinduses: esindusse tellitud kaubale järele tullles, on kliendil võimalus proovida ja hinnata tellitud kauba kvaliteeti. Kui klient on lõpptootega rahul, võtab ta selle ja lahkub koos kaubaga salongist kohe pärast kauba tagastamist. Kui toode klienti ei rahulda, saab toote ümber teha, vahetada teiste sama väärtusega kaupade või sama väärtusega kinkekaardi vastu. Lisatasu eest vahetame toote kallima vastu.
  • Esindusest ostes, kättesaamine kulleri või postiautomaadi kaudu: kui toode klienti ei rahulda, saab toote ümber teha, vahetada teiste sama väärtusega kaupade või sama väärtusega kinkekaardi vastu. Lisatasu eest vahetame toote kallima vastu.
  • Kaupade ostmisel ja proovimisel esinduses: puudub õigus kaupa tagastada.
  • Ettevõte jätab endale õiguse teha tagasimakse otsus.

Meie tagasisaatmise protsess toimib järgmiselt:

1. Logi sisse oma kontole. Parempoolses ülanurgas on profiiliikoon – klõpsa nuppu "Tellimuste ajalugu".

2. Klõpsa tellimuse numbril, nupul "Kauba tagastamine” ja vali toode, mille soovid tagastada.

3. Vali rippmenüüst tagastamise põhjus ja seejärel, kas soovid toodet ümber vahetada või see tagastada.

4. Kui oled tagastusteabe täitnud ja kontrollinud, kas esitatud andmed on õiged, klõpsa nuppu "Saada taotlus".

5. 7 kalendripäeva jooksul pärast seda, kui oled esitanud soovi toode või tooted tagastada või ümber vahetada, tuleb tooted tuua või saata meie poodi Tallinnas Maakri 19. Kulud katab klient.

6. Kõik esemed tuleb tagastada samas seisukorras ja ilma kulumismärkideta, originaalkarbis ja klaasipuhastuslapiga. Veendu, et esialgne aadressisilt oleks täielikult kaetud ega paistaks välja.

7. Kui klient keeldub tehingust, siis punktis 7.1 esitatud keeldumisõiguste kohaselt tagastab müüja summa kliendi pangakontole 14 tööpäeva jooksul.

Kui sul on küsimusi, võta meiega ühendust telefoni teel +372 513 0636 või meiliaadressil [email protected] Oleme siin, et sind aidata!

    Jälgi meidFacebook
    &
    Instagram